Skript na Meranie konverzií sa mení

Meranie konverzií je užitočná služba, prostredníctvom ktorej si môžete zmerať investície vložené do Heureky a porovnávať to, ako a kedy sa Vám Heureka najviac vyplatí. V rámci optimalizácie našej databázy dochádza v tomto skripte ku zmene.

Obr. – Zmeny, ktoré sa vykonajú v starom skriptu

Plná implementácia kódu pre meranie konverzií:

MK-SK-starý-plná1

Obmedzená implementácia kódu pre meranie konverzií:

MK-SK-starý-omezená2

Zmena začne platiť 1. septembra 2015. Od tohto dátumu prestaneme aktuálny skript akceptovať a budeme spracovávať iba dáta zaslané prostredníctvom skriptu nového. V túto chviľu akceptujeme oba skripty.

Obr. – Celé znenie nového skriptu

Plná implementácia kódu pre meranie konverzií:

MK-SK-nový-plná3

Obmedzená implementácia kódu pre meranie konverzií:

MK-SK-nový-omezená4

Všetkým e-shopom, ktoré majú o službu Meranie konverzií záujem a využívajú ju, odporúčame previesť zmenu na konci mesiaca august. Obchody, ktoré zmenu neurobia najneskôr do 31.8.2015, nebudú mať túto službu funkčnú do doby, pokiaľ si skript nezmenia. Všetky dáta za toto nefunkčné obdobie budú stratené, pretože spätne nie je možné štatistiky spracovať.
Zmenu je potrebné previesť vo vašom kóde, kontaktujte preto prosím svojho programátora, správcu obchodu, či Váš shopsystém. Pokiaľ potrebujete ďalšie informácie, pozrite sa do našej príručky. A pokiaľ vám aj napriek tomu nie je niečo jasné, napíšte nám na info@heureka.sk.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s