Tento rok už deviatykrát pripravuje Heureka tradičnú súťaž medzi slovenskými e-shopmi – ShopRoku 2017

Pripravili sme pre vás krátke zhrnutie aktuálneho, už deviateho, ročníku súťaže medzi slovenskými e-shopmi ShopRoku 2017.

Cena kvality

V cene kvality sme pridali dve nové kategórie, konkrétne Očná optika a Moto. Registrácia a výber kategórie e-shopov bude prebiehať v administrácii Heureky od 1. decembra 2017 a končiť bude 31. 1. 2018. „Cena kvality je dlhodobým ocenením toho, ako sa darilo e-shopu v uplynulom roku a ako s ním boli zákazníci spokojný. Víťaz je oceňovaný na základe hodnotení udelených reálnymi zákazníkmi, ktorí v danom e-shope skutočne nakúpili v uplynulom roku,“ vysvetľuje princíp Ceny kvality Tomáš Braverman, riaditeľ nákupného radcu Heureka.sk. Minulý rok vzišiel víťaz z 1 milióna vyplnených dotazníkov.

Cena popularity

V Cene popularity môžu hlasovať všetci internetoví užívatelia, ktorí sa rozhodnú dať hlas svojmu obľúbenému e-shopu. Novinkou tento rok bude vyhlasovanie tejto kategórie. Okrem absolútneho víťaza sa budú po novom vyhlasovať víťazi Ceny popularity v 13 hlavných kategóriách. „Vyšli sme v ústrety ohlasom z predošlých ročníkov o tom, že na Cenu popularity dosiahnu len tí najväčší. Šancu na výhru v Cene popularity majú tak aj menšie e-shopy vďaka tomu, že budeme víťazov vyhlasovať na základe kategórie, ktorú si sami zvolia, podľa toho čo predávajú,“ hovorí ku zmenám Tomáš Braverman, riaditeľ Heureky. Hlasovanie širokej verejnosti štartuje 1. decembra 2017 a končí 28. februára 2018.

Cena Heureky

Úderom prvého decembrového dňa štartujú tiež nominácie do Ceny Heureky. Aj tento rok je cieľom tejto ceny predstaviť, oceniť a podporiť najzaujímavejšie e-shopy na slovenskom trhu. „Dlhodobo sa Cenou Heureky snažíme upozorňovať a oceňovať zaujímavé a originálne e-shopy, často s nejakým sociálnym presahom alebo silným príbehom,“ hovorí o cene Tomáš Braverman, riaditeľ Heureky. Minulými víťazmi sa stal napríklad e-shop Zoot.sk nebo RukaHore  e-shop.

„Naším cieľom v súťaži ShopRoku je nájsť, a tiež oceniť tie najlepšie a najpopulárnejšie e-shopy na slovenskom trhu. ShopRoku je ocenením pre e-shopy a odmenou za celoročnú prácu. Zákazníkom potom táto cena pomôže pri rozhodovaní o tom, kde nakúpiť – v ktorých e-shopoch majú istotu, že ponúkajú najlepšie služby na slovenskom trhu,“ zhŕňa ciele súťaže Tomáš Braverman z Heureky.

Všetky informácie o súťaži, pravidlách, ich priebehu aj vyhlásenie výsledkov nájdete na stránkach  www.shoproku.sk .

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s