Dotazníky Overené zákazníkmi budú chodiť raz za 90 dní

S príchodom jesene sme prichystali ďalšiu novinku v programe Overené zákazníkmi. Ide o skrátenie doby pre odoslané hodnotenie e-shopu jedným zákazníkom. Od teraz môžu zákazníci hodnotiť rovnaký e-shop raz za 90 dní.  Viac informácií sa dočítate v nasledujúcom článku.

Cieľom tejto zmeny je lepšie reflektovať to, ako sa spokojnosť e-shopu vyvíja v čase. „Trendom medzi zákazníkmi sú opakované nákupy, zákazníci majú svoje obľúbené e-shopy. Vďaka skráteniu doby môžu zákazníci svoje obľúbené e-shopy hodnotiť častejšie,“ hovorí Leoš Nosek, Product Owner programu Overené zákazníkmi, a pokračuje: „Vďaka tejto kratšej lehote sa odošle zhruba o jeden milión dotazníkov spokojnosti viac.“ Oproti predchádzajúcemu sa lehota skrátila na polovicu (zo 180 dní na 90).

Žiadne podmienky pre stratu a získanie certifikátu sa však nemenia.

Všetky zmeny v novom dotazníku Overené zákazníkmi sme popísali v našom predchádzajúcom článku na blogu. Všetky pripomienky a návrhy na zlepšenie neustále vyhodnocujeme a o nových úpravách prinesieme ďalšie informácie.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s