Lekcia 7: Bidding + Box odporúčaných obchodov

Po získaní certifikátu Overené zákazníkmi (ako na to, sa dozviete v 5. diely nášho seriálu) má e-shop možnosť využívať ďalšie služby na Heureke. Jednou z nich je aj bidding, teda možnosť nastaviť vyššiu cenu za preklik a tým umiestniť ponuku svojho obchodu na detaile produktu do boxu odporúčaných obchodov.

Box odporúčaných obchodov je umiestnený na detaile produktu (viď obrázok nižšie) a sú v ňom zobrazené ponuky e-shopov, ktoré spĺňajú požadované kritéria, aby mal zákazník čo najjednoduchší výber.

Výber obchodov do boxu odporúčaných obchodov prebieha na základe týchto kritérií:

  • Cena za produkt
  • Dostupnosť produktu
  • Hodnotenie v Overené zákazníkmi
  • Cena za preklik

Možnosti nastavenia vyššej ceny za preklik:

Cenu za preklik môžete nastaviť buď na úroveň kategórie, či konkrétneho produktu. Cenu za preklik na kategóriu nastavíte v administrácii vášho obchodu na Heureke v záložke Nastavenie cien za preklik.

Cenu prekliku na konkrétny produkt môžete nastaviť buď v administrácii v záložke Nastavenie cien prekliku pomocou odkazu „Nastaviť ceny na produkt“, alebo v XML súbore pomocou tagu HEUREKA_CPC.

Priorita nastavenej ceny za preklik:

  • Na produkt v administrácii
  • Na produkt v XML súbore
  • Na kategóriu

Pozn. pokiaľ zašlete cenu za preklik v XML súbore prvú, je potreba prepísať tieto ceny preklikov do administrácie a to pomocou tlačítka „nastaviť všetkým produktom individuálnu cenu z feedu“ (viď obrázok vyššie).

Po nastavení vyššej ceny za preklik je potreba vyčkať cca 30 min, než sa prípadne zaradí ponuka obchodu do boxu odporúčaných obchodov na detaile produktu.

Jeden komentár k “Lekcia 7: Bidding + Box odporúčaných obchodov”

Pridaj komentár