Lekcia 12: Čo do seriálu nevošlo

Okrem základných a pokročilých funkcií Heureky, ktoré vám pomôžu ju lepšie nastaviť, existujú ďalšie formy a možnosti, ako Heureku a jej ďalšie časti využiť. Do poslednej časti nášho seriálu sme zhrnuli všetko, čo nám nevošlo nikam inam. Prehľad všetkých doposiaľ vydaných častí nájdete na našom blogu pod štítkom Učíme sa Heureku. A ak vás zaujíma čokoľvek ďalšie, alebo máte všetečnú otázku, napíšte nám na podpora@heureka.sk, radi vám na všetko odpovieme.

Ostatné porovnávače cien

Nákupný radca a cenový porovnávač, to nie je len Heureka. Registráciou a aktiváciou obchodu na Heureke sa automaticky zobrazujú produkty z obchodu aj na našich ostatných porovnávačoch, ako je Kauf.sk a Zoznamtovaru.sk. Tým pádom ponuka obchodu zasiahne väčší počet užívateľov, ktorý na internete hľadajú produkty za najlepšiu cenu.

Otázky z poradní

Heureka.sk nie je len porovnávač cien, ale tiež nákupný radca. Preto užívatelia nájdu na Heureke nielen cenové porovnanie produktov, ale aj rady ako produkty správne vybrať a v poradni môžu položiť e-shopom, odborníkom na produkty, či užívateľom, ktorý majú produkt už doma, konkrétne otázky, ktoré ich zaujímajú.

Ako e-shop si môžete nastaviť zasielanie týchto otázok z poradní na váš email a tak vedieť o všetkých otázkach pri produktoch, ktoré predávate, odpovedať na ne a tým sa dostať do hlbšieho podvedomia užívateľov a tiež je to ďalšia možnosť ako zvýšiť konverzný pomer z Heureky.

Nastavenie odberu otázok urobíte v administrácii vášho obchodu na Heureke, pod záložkou „Otázky z poradní“, tu vyplníte váš email (musí byť registrovaný na Heureke ako užívateľ) a následne zvolíte, či chcete odoberať otázky od produktov, ktoré predávate, či otázky z kategórií, v ktorých máte produkty zaradené.

Po doručení emailu s otázkou kliknite na „odpovedať na otázku“ v emaily a v poradni na Heureke odpoviete na otázku. Navyše máte možnosť odpovedať ako oficiálny zástupca vášho obchodu, napr.:

Bannerová reklama

Na Heureke ponúkame aktuálne niekoľko bannerových pozícií. Spoluprácu využívajú e-shopy aj značky. Neumožňujeme behaviorálne cielenie, ale bannery cielime podľa nákupného chovania užívateľov. Aktuálne na Heureke bežia tieto formáty bannerov, pri ktorých uvádzame aj priemerný počet impresií a priemerné CTR za mesiac.

– Leaderboard 970×100 px

Imp 60 000 000

CTR 0,14%

– Skyscraper 160×600 px

Imp 45 000 000

CTR 0,09%

– Wallpaper 970×310 px

Imp 65 000 000

CTR 0,17%

– Sticky square 200×200 px

Imp 23 000 000

CTR 0,11%

– Podval 1920×600 px (responzívny)

Imp 65 000 000

CTR 0,07%

Technickú špecifikáciu bannerov nájdete tu: https://www.heurekashopping.sk/pre-obchodnych-partnerov/reklama-na-heureke/bannerova-reklama

Affilate program

Ak máte web so zaujímavým obsahom, môžete sa zapojiť do Heureka affiliatu. Neviete, čo je to affiliate? Jednoducho povedané, na svoju stránku umiestnite odkazy či bannery na Heureku, ktoré obsahujú špeciálny kód a ak z neho prejde užívateľ na Heureku a tu dôjde ku konverzii (preklik do e-shopu alebo nákup v košíku) dostane za to prevádzkovateľ affiliate webu províziu. Zapojených webov je veľké množstvo, v súčasnej dobe je to viac než 1500. Aj vďaka tomu sme už pri naberaní nových affiliate partnerov náročnejší a z desiatich prihlásených webov, prijmene v priemere tak tri. Dobre fungujú napríklad weby s recenziami mobilných telefónov, ale zaujímavé sú aj trochu viac okrajové veci, ako sú napríklad rybárske alebo záhradkárske potreby.

Zárobok z affiliate programu je rôzny, záleží to od veľkosti webu a jeho návštevnosti. Mesačne sa čiastka môže pohybovať od 3 eur pri malých weboch až po viac než 4000 eur pre veľké weby s vysokou návštevnosťou a zaujímavým obsahom.

Viac informácií nájdete na https://www.heurekashopping.sk/pre-obchodnych-partnerov/affiliate-program .

 

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s