Pod pokrievkou v Heureke alebo najzaujímavejšie zmeny na Heureke v poslednej dobe

Poradiť zákazníkom s výberom produktu, od prvého do posledného kroku, a priviesť do e-shopu zákazníka rozhodnutého k nákupu – to je jedným z hlavných cieľov Heureky. Uľahčiť a zjednodušiť výber a previesť ho celým nákupným procesom, to sú priority, ktoré aktuálne sledujeme. V rámci toho sme v poslednej dobe urobili pár zaujímavých úprav, o ktorých by sme sa s Vami radi podelili, vrátane toho, ako nad každou úpravou premýšľame a z čoho sa chceme poučiť.

Jednou z kľúčových priorít je aktuálne responzivita. Zákazníkom chceme pohodlne na mobilných zariadeniach ponúknuť rovnaký obsah ako na desktopovej Heureke. Začali sme teda užívateľským účtom, ktorý na mobilnej Heureke chýbal.

UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET:

Pri používateľskom účte pre nás bolo cieľom ponúknuť pokročilejším zákazníkom pohodlie a komfort, a tiež značne vylepšiť existujúce služby. Medzi služby, ktoré sme zachovali, patrí zoznam Obľúbených, Stráženie cien a Košík. Po novom sme tiež pridali Zoznam objednávok s dokumentmi pre reklamácie alebo prípadné vrátenie, možnosť uloženej karty a prehľad recenzií zákazníka.

A ako sa nám to podarilo?

Medziročne sme zaznamenali nárast o 67% v unikátnom zobrazení stránok. A že sa nový dizajn zákazníkom páči, dokazuje tiež NPS – medziročne sa zvýšila o 5%.

Ďalšou dôležitou zmenou, na ktorej sme zapracovali, bol tiež nový detail obchodu. Pre zákazníkov je detail obchodu dôležité miesto. Často počas cesty alebo čakania na mobile hľadajú informácie o predajcoch, čítajú recenzie, skrátka zbierajú dostupné podklady k tomu, kde nakoniec nakúpia. O novom detaile obchodu som u nás na blogu už písali – nielen o jeho prvej verzii, ale aj o tom, čo ďalšieho sme upravili na základe vašich námetov.

Nové hľadanie

Chceli sme sa tiež venovať tomu, aby sme zákazníkom prinášali vo vyhľadávaní lepšie a relevantnejšie výsledky. Aby to, čo u nás hľadajú, nemuseli najprv hľadať inde, ale už od začiatku sa mohli spoľahnúť na Heureku.

Databáza dotazov na Heureke je obrovská a na slovenskom trhu unikátna. Rozhodli sme sa preto vyvinúť nový vyhľadávací nástroj a jazyk, ktorý využíva novšiu technológiu, tzv. Elastic search. Výsledkom sú pre zákazníkov lepšie a relevantnejšie výsledky a rýchlejšia odozva.

V neposlednej rade sme tiež upravili vzhľad domovskej stránky Heureky. Pretože chystáme celú Heureku zresponzivňovať, rozhodli sme sa jej dizajn sprehľadniť a zjednotiť. Naším cieľom je to, aby sa naprieč všetkými zariadeniami cítil zákazník rovnako, a my sme mu mohli ponúknuť rovnaké funkcie a rozpoznateľné ikonky na všetkých miestach.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

w

Connecting to %s