Tipy, ako vyťažiť z Heureky maximum

Keď sa e-shop chce na Heureke presadiť, je potreba mať zapnutý PPC režim. Vplyv PPC režimu na prekliky z Heureky do e-shopu sme si predstavili v minulej infografike. Čo ale ovplyvňuje ďalej prekliky používateľov do obchodu? Poďme sa pozrieť na ďalšie dáta.

Detail produktu na Heureke je rozdelený do viacerých častí. Najviac preklikov je z tzv. Boxu odporúčaných obchodov Heurekou, jedná sa o oranžový box pod popisom a obrázkom produktu. Z tohto boxu mieri do e-shopov v priemere 39 % všetkých preklikov z detailu produktu. Pri zaradení e-shopu do Boxu odporúčaných obchodov sa hľadí na 4 faktory – cena tovaru, dostupnosť produktu, hodnotenie v Overené zákazníkmi a cena za preklik (bidding). Pokiaľ e-shop začne biddovať, tak sa mu zvýšia prekliky v priemere o 45 %. 8 z 10 e-shopov biddovanie pomohlo k zvýšeniu preklikov. Pokiaľ e-shop naopak prestane biddovať, klesnú mu prekliky na tretinu. O biddingu sme písali napríklad tu. Kategórie, v ktorých je v priemere najväčší nárast, potom čo začne e-shop biddovať, sú: Detský tovar, Kozmetika a zdravie, Sexuálné a erotické pomôcky a Dom a záhrada.

Pre biddovanie môžete využívať aj nástroje pre automatický bidding. Ušetríte si čas a prácu s ručným nastavovaním kampane. Ich prehľad a popis nájdete tu: https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/reklama-na-heurece/ppc-rezim/automaticke-bidovani.

Záleží tiež na tom, na akej pozícii sa vaša ponuka nachádza. Čím je ponuka vyššie, tým viac si ju zákazníci všímajú. Konkrétne zvýšenie len o jednu pozíciu prinesie v priemere 6 % nárast preklikov. Oplatí sa teda byť buď najlacnejší alebo útočiť na najvyššiu pozíciu v boxe odporúčaných obchodov.

Ponúkate k nákupu svojim zákazníkom darček? Nezabudnite o tom informovať už na Heureke. Darček k nákupu vám môže priniesť v priemere o 10 % viac preklikov. Aj cena dopravy je pre zákazníkov dôležitým faktorom pri výbere obchodu. Pokiaľ máte správne vyplnenú cenu dopravy, vyberie si váš obchod v priemere o 4 % zákazníkov viac. Viac detailov nájdete na našom blogu.

One thought on “Tipy, ako vyťažiť z Heureky maximum”

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s