Pripravte sa na Vianoce

Pomaly, ale veľmi iste sa blížia Vianoce – najdôležitejšia časť roka pre všetkých obchodníkov. Pozrite sa s nami na pár tipov, ako zvýšiť návštevy a konverzie, a sezónu využiť naplno.

Biddujte!

39% preklikov z celého detailu produktu pochádza z Boxu odporúčaných obchodov. Je preto dôležité, sa pred Vianocami zamerať práve na to. Do boxu sa môžu dostať iba e-shopy s certifikátom Overené zákazníkmi.

Do boxu odporúčaných obchodov sa e-shopy radia na základe 4 faktorov – cena tovaru, dostupnosť produktu, hodnotenie v Overené zákazníkmi a cena za kliknutie (bidding). V podstate jedinú vec, ktorú môžete ovplyvniť je nastavenie ceny za kliknutie (bidding). Ak e-shop začne biddovat, zvýši kliknutia z Heureky v priemere o 69%. Ak vás zaujíma viac čísel a informácií, prezrite si našu infografiku.

Cenu prekliku na Heureke môžete nastavovať dvoma spôsobmi. Prvým spôsobom je v administrácii obchodu, záložka Nastavenie cien prekliku, kde môžete nastaviť cenu na celú kategóriu, alebo na konkrétny produkt. Druhý variant je nastavenie v XML súbore, kde určujete cenu za kliknutie na konkrétny produkt pomocou tagu HEUREKA_CPC.

Pre biddovanie môžete využívať aj nástroje pre automatický bidding. Ušetríte si čas a prácu s ručným nastavovaním kampane. Ich prehľad a popis nájdete, tu: https://www.heurekashopping.sk/pre-obchodnych-partnerov/reklama-na-heureke/ppc-rezim/automaticke-bidovanie

Párujte správne!

Čo je ďalším kľúčom k úspešnej kampani na Heureke? Presná a čo najvyššia spárovanosť! Ku zaradeniu produktov do katalógu Heureky dôjde po prepnutí obchodu do PPC režimu. Skontrolujte si, či máte zaradené všetky, alebo aspoň väčšinu vašich produktov do katalógu Heureky. Počet aj konkrétne o aké produkty sa jedná, nájdete v administrácii obchodu, záložka Prehľad zaradených produktov.

Využite tiež nový prehľad Spárovanosť produktov, ktorý vám pomôže so správnym zaradením produktov do katalógu Heureky, pretože vám na základe EAN kódu ukáže návrhy na zmenu názvu produktov, či kategórií, aby sa výrobok správne zaradil. Viac informácií nájdete v našej nápovede.

Ponúknite zákazníkom výdajné miesta!

Využívate výdajné miesta Zásielkovňa? Nezabudnite o tom dať vedieť užívateľom Heureky a to prostredníctvom vášho XML súboru a tagu DELIVERY. Tieto výdajné miesta sa potom zobrazujú vo filtrovaní na detaile produktu, v cenách dopravy na detaile produktu aj v Heureka Košíku, navyše sa všetky pobočky výdajných miest, ktoré využívate pridajú na detail vášho obchodu v záložke Výdajné miesta. E-shopy, ktoré využívajú API napojenie Heureka Košíku, musia výdajné miesta zasielať v XML súbore aj cez API.

 

Ponúknite zákazníkom Dni dopravy zadarmo!

Naštartujte s nami vianočnú sezónu tradičnou akciou Dni dopravy zdarma a ponúknite zákazníkom dopravu zdarma u všetkých objednávok nad 15 EUR, -. Akciu bude sprevádzať rozsiahla marketingová podpora priamo na Heureke, aj mimo nej.

Stačí mať certifikát Overené zákazníkmi, registrovať sa od 1.11. v administrácii obchodu na Heureka.sk v záložke Dni dopravy zdarma a upraviť nákupný proces po dobu akcie (od 13. 11. 9:00 do 15. 11. 23:59), aby bola doprava zdarma u všetkých objednávok nad 15 EUR, -. Ako dopadla akcia v predošlých rokoch sa môžete pozrieť na špeciálnu microsite.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s