Jubilejný ročník ShopRoku štartuje

V pondelok 3.12. štartuje už 10. ročník tradičnej súťaže medzi slovenskými e-shopmi ShopRoku 2018. Ako vlani, aj tento rok si môžu e-shopy vybrať kategórie, v ktorých chcú o ceny v súťaži bojovať, a zákazníci už môžu naplno hlasovať. Aké sú novinky v tomto ročníku a ako podporiť hlasovanie sa dozviete v našom článku.

V súťaži ShopRoku vyhlasujeme tradične 3 ceny – Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. V tomto ročníku sme pridali 2 nové kategórie v Cene kvality, nič ďalšie na súťaži nemeníme. Všetci finalisti a víťazi sú oprávnení používať ikonku Finalista / Víťaz ShopRoku 2018 v cene a kategórii, v ktorej uspeli.

Cieľom súťaže je oceniť najkvalitnejšie a najpopulárnejšie e-shopy na slovenskom trhu. Týmto ocenením e-shop ukazuje svoje kvality a dôveru, ktorú do neho zákazníci vkladajú.

Cena kvality

Do Ceny kvality radíme automaticky všetky e-shopy, ktoré majú získaný certifikát Overené zákazníkmi. Vyhlasujeme víťaza a finalistov z 42 podkategórií, z ktorých vyhlásime víťaza a finalistov v 13 hlavných kategóriách a na záver vyhlásime 1 absolútneho víťaza, teda najkvalitnejší e-shop roku 2018. E-shopy si od 3. 12. 2018 do 31. 1. 2019 môžu zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Odporúčame si túto kategóriu zvoliť čo najskôr, stačí sa prihlásiť do svojej administrácie obchodu na Heureke a v záložke Cena kvality kategóriu vybrať. Pokiaľ si e-shop kategóriu nezvolí, bude mu pridelená. V tomto ročníku sme pridali 2 nové kategórie – Osvetlenie a Kúrenie. Víťaza a finalistov vyhlasujeme na základe hodnotenia v Overené zákazníkmi za celý rok 2018. Najviac hľadíme na % odporúčania, ďalej sa hľadí aj na dodaciu dobu, komunikácia obchodu, prehľadnosť webových stránok, ale aj počet hodnotení.

Cena popularity

V Cene popularity rozhodujú o víťazoch v 13 kategóriách internetový užívatelia svojimi hlasmi. Hlasovanie prebieha na webe ShopRoku od 3. 12. 2018 do 28. 2. 2019 a používatelia môžu dať hlas až 3 najobľúbenejším e-shopom. E-shopy si od 3.12. 2018 do konca hlasovania môžu zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Odporúčame si túto kategóriu zvoliť čo najskôr, stačí sa prihlásiť do svojej administrácie obchodu na Heureke a v záložke Cena popularity kategóriu vybrať. Zároveň môžu e-shopy hlasovanie podporiť pripravenými bannermi. Využite aj predvianočnú sezónu, kedy máte veľa objednávok, zákazníci vás môžu, za včasné doručenie vianočných darčekov, odmeniť hlasom v ShopRoku.

Banner pre podporu hlasovania je umiestnený aj v dotazníku spokojnosti, používatelia teda môžu hlasovať priamo pre e-shop, ktorému vyplnili hodnotenie v rámci Overené zákazníkmi.

Ukážka bannerů:

Cena Heureky

Do Ceny Heureky je potreba e-shop registrovať, môže to ale urobiť ktokoľvek – majiteľ, spokojný zákazník, a pod. Registrácia prebieha na webe ShopRoku a je pri nej potrebné uviesť prečo by mal e-shop Cenu Heureky získať. O cenu sa môžu uchádzať e-shopy, ktoré sú niečím výnimočné, stojí za nimi zaujímavý príbeh, prispievajú k sociálnej integrácii, alebo sú akokoľvek unikátne. Vyhlasujeme jedného víťaza a dvoch finalistov.

Podrobné informácie o súťaži, hlasovaní, registrácii, ale aj minulých víťazoch a finalistoch nájdete na webe ShopRoku.sk.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s