Skracujeme dobu zasielania dotazníkov OZ pri opakovaných nákupoch

Aby sme zvýšili počet hodnotení, ktoré môžete získať od vašich verných zákazníkov, znížili sme po novom odosielanie dotazníkov spokojnosti pri opakovaných nákupoch. Aktuálne tak môžu zákazníci hodnotiť rovnaký e-shop raz za 30 dní.

Naším dlhodobým cieľom je navýšiť počet vyplnených dotazníkov, a tak robíme  AB testy a užívateľské testovania, na základe ktorých dotazník upravujeme. Po spracovaní výsledkov sme sa rozhodli Dobu odosielania dotazníkov Overené zákazníkmi skrátiť z pôvodných 90 na 30 dní.

Ďalšiu zmenu, ktorú sme v priebehu vianočnej sezóny urobili, je odobratie otázky s výberom konkrétneho dopravcu, či výdajného miesta a to z toho dôvodu, že si zákazníci často konkrétneho dopravcu nepamätali. Otázku o tom, ako boli s dopravcom či výdajným miestom spokojní, sme ponechali.

Vyhodnotenie vykonaných zmien a súhrn najväčších noviniek v rámci dotazníku pre vás chystáme vo väčšom zhrnutí začiatkom budúceho roku.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s