Kľúčové slová z hodnotení e-shopov po novom na detaile obchodu

Na detaile obchodu sme pre e-shopy a zákazníkov pripravili zaujímavú novinku. Jedná sa o prehľadné zobrazovanie kľúčových slov z recenzií a hodnotení e-shopov. S analýzou slov nám pomáha technologická firma Geneea Analytics. Ako novinka vyzerá, na akom princípe funguje a ako zákazníkom uľahčí výber e-shopu sa dozviete v nasledujúcom článku.

U hodnotení e-shopov sa po novom zobrazujú kľúčové plusy a mínusy, ktoré sa v recenziách vyskytujú najčastejšie. GENEEA dokáže analyzovať veľké množstvo textu a opakujúce sa výrazy spracovávať do kľúčových slov. Naviac sa algoritmus od Geneea stále učí a v priebehu výpočtov sa neustále zlepšuje.

Podmienky zobrazenia

Aby sme užívateľom ponúkli skutočne kvalitné dáta, tak sa výpisy kladov a záporov zobrazujú u e-shopov, ktoré majú zavedenú službu Overené zákazníkmi a zároveň majú za posledný polrok aspoň 30 overených textových recenzií s relevantnými kľúčovými slovami. Kľúčové slová sa analyzujú z výhod a nevýhod uvedených pri recenziách, pochádzajúcich z dotazníkov spokojnosti. Deaktivácia zobrazenia nie je možná. Zároveň sa kľúčové slová zobrazia až pokiaľ má e-shop aspoň 2 klady alebo zápory.

Cieľom nového zobrazovania je zákazníkom sprehľadniť informácie o e-shope a pomôcť im lepšie sa rozhodnúť.

Náhľad zobrazenia:

So zobrazením plusov a mínusov u recenzií by sme radi pracovali aj naďalej. Do budúcnosti sa po kliknutí na plus či mínus zobrazí výpis recenzií, kde sa tieto výrazy vyskytujú. Radi by sme algoritmus časom nasadili aj na recenzie produktov.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s