Lekcia 9: Ako na obrázky a popisky

Posledný diel napovie, Čo posielať a čo rozhodne neposielať!

Veľa užívateľov nakupuje očami, hlavne v sekciách s oblečením a detským tovarom, preto je veľmi dôležité venovať pozornosť aj tomu, s akými produktami posielate obrázky a popisky.

Obrázky

Obrázky môžete posielať vo formátoch .jpeg, .jpg, .png, v minimálnom rozmere 175 x 175 px, čo je veľkosť, ktorá sa zobrazuje vo výsledkoch fulltextového vyhľadávania.

 

OBR.

 

Tu (vyššie) môžete vidieť štyri príklady najčastejších chýb, ktorých sa obchody dopúšťajú pri posielaní obrázkov.

Heureka funguje na bielom pozadí, preto je chybou posielať nám obrázky s nejakým rámčekom alebo na čiernom (prípadne inak farebnom či priehľadnom) pozadí. Na obrázkoch nesmú byť ani informácie o akciách, darčekoch, či doprave zadarmo. Obrázky sa do galérie načítajú automaticky a potom v nich zostávajú, takže aj keď aktuálne má váš obchod akciu, kedy k brúske dáva druhú zadarmo, nemusia ju mať ostatné obchody, s ktorými ste na produktovej karte a aj vo vašom obchode táto akcia raz skončí. Obrázok v galérii však zostane a zákazníci majú tendenciu tieto darčeky požadovať, aj keď ich nájdu v galérii na poslednom mieste.

Dopravu zadarmo aj darčeky môžete propagovať pomocou špeciálnych tagov.

Na fotografiách nesmú byť ani žiadne logá (napr. Obchodu), vodoznaky, badge.

Čo robiť, keď mám vlastné fotky, ale nechcem ich posielať?

Ak nechcete posielať svoje vlastné fotky na ktorých máte vodoznak, samozrejme nemusíte.

Ako poslať nové fotky?

Ak chcete nahradiť staré obrázky aktuálnymi, je potreba ich nahrať na novú URL adresu a túto vložiť do xml feedu.

Popisky

Popisky by nemali byť len stručným zhrnutím parametrov, ktoré nám posielate vo feede, ale mali by produkt predstaviť a vyzdvihnúť vlastnosti výrobku, ktoré by mohli zákazníka zaujímať.

Zároveň by mali byť všeobecné a nemali by obsahovať žiadne informácie o práve prebiehajúcich akciách, darčekoch, predĺženej záruke, ktorú poskytujete, osobnom odbere, apodobne.

Rovnako tak by popisky nemali propagovať obchod, zobrazujú sa pre celú produktovú kartu, teda pre všetky ponuky a iste by ste nechceli, aby váš konkurent mal svoje webovky napísané v popisku.

Pre obchody zapojené v Košíku platí, že musia posielať k produktov rovnaký popis, v plnej dĺžke, ako majú na svojich stránkach.

 

 

 

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s