Spätná väzba nad zlato, alebo čo zaznelo na Nekonferencii 2019

Na tradičnej brnenskej Nekonferencii sa tento rok Heureka na čele s naším Bussines Developer managerom Honzom Kotkom objavila s prednáškou na tému Spätná väzba nad zlato. Okrem noviniek v administrácii, ktoré sme pre vás prichystali v uplynulom polroku, sa podelil Honza o to, na čo prišiel pri získavaní spätnej väzby od e-shopov a čo na to konto v Heureke plánujeme. Krátke zhrnutie z jeho prednášky sa dočítate nižšie v článku.

Stretli sme sa osobne

Pre lepší a kvalitnejší zber názorov na Heureku sme zvolili väčšinou osobné rozhovory, a to u vybraných e-shopov, ktoré pokryli všetky veľkosti a širokú škálu zamerania. Niektoré spätné väzby boli úsmevné (ale nič nám nepovedali), veľa z nich však bola veľmi prínosná (skôr kritická). Čo teda e-shopy na Heureke trápi najviac, a ako s tým budeme pracovať?

Toto nám moc nepomohlo, ale pobavilo nás:)

Negatívne recenzie

Veľmi často e-shopy zmieňovali negatívne recenzie. Ale to je pre nás trochu oriešok. Nátura slovenských zákazníkov je (bohužiaľ) stále rovnaká – skrátka skôr než o pochvalu sa s ostatnými radi podelia o zlú skúsenosť, ktorá sa hocikedy nemusí týkať priamo e-shopu, ale napríklad nekvalitnej dopravy. Pokiaľ ide o falošné alebo konkurenčné recenzie, na Heureke ich niekoľkými rôznymi mechanizmami kontrolujeme a vymazávame. Navyše neustále vylepšujeme celý program Overené zákazníkmi. Aby sme zvyšovali počet vyplnených (hlavne pozitívnych) recenzií, robíme na dotazníkoch mnoho úprav a AB testov – dotazníky skracujeme, zlepšujeme textáciu alebo spolupracujeme s partnermi na odmenách za každé vyplnenie dotazníku.

Párovanie, párovanie, párovanie, párovanie …

Ďalšou oblasťou, ktorá z pátraniach vyšla ako problematická, je párovanie produktov. Aj tu vieme, že máme medzery. Preto sa snažíme e-shopy informovať o tom, aké kategórie aj parametre každý mesiac pridávame a upravujeme, a tiež prinášame rady, ako na to. Aktuálne navyše pracujeme na automatickom párovaní pomocou strojového učenia, ktoré by malo celý proces zjednodušiť, spresniť a predovšetkým zrýchliť.

Neznalosť nás (ne) ospravedlňuje

Úplne najväčším kameňom úrazu sa stala ale všeobecná neznalosť Heureky. Vyšlo najavo, že veľa e-shopov od základu vlastne nerozumie tomu, ako Heureka funguje, aké užitočné služby ponúka a čo by e-shopom mohlo pri nastavovaní a práci s Heurekou naozaj pomôcť. A tak aj na tom budeme (ešte intenzívnejšie) pracovať. Zameriame sa na podrobnú a konkrétnu edukáciu e-shopov a budeme pripravovať edukatívne videá z našej príručky tak, aby pre každého bolo jasné a zrozumiteľné to, ako Heureka funguje a ako ju lepšie nastaviť. Chystáme tiež konzultácie k Biddingu a Košíku.

Skrátka sa skúsime riadiť našou víziou spokojného e-shopu – chceme, aby nás e-shopy vnímali ako partnera, ktorý im pomáha v celom procese see-think-do-care.

Ďalšie informácie o tom, čo na Nekonferencii od Honzi zaznelo už čoskoro prinesie jeho krátky rozhovor, o ktorom vám včas dáme vedieť. Zaujíma vás niečo ďalšie, alebo nám chcete spätnú väzbu napísať tiež? Môžete napísať priamo Honzovi na jan.kotek@heureka.cz.

One thought on “Spätná väzba nad zlato, alebo čo zaznelo na Nekonferencii 2019”

  1. Howdy!

    You Need Leads, Sales, Conversions, Traffic for heureka.sk ? Will Findet…

    I WILL SEND 5 MILLION MESSAGES VIA WEBSITE CONTACT FORM

    Don’t believe me? Since you’re reading this message then you’re living proof that contact form advertising works!
    We can send your ad to people via their Website Contact Form.

    IF YOU ARE INTERESTED, Contact us => lisaf2zw526@gmail.com

    Regards,
    Tinline

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s