Tradičná súťaž ShopRoku je po roku zase tu

V pondelok 2. 12. štartuje už jedenástykrát tradičná súťaž medzi slovenskými e-shopmi – ShopRoku 2019. Ako každý rok si môžu e-shopy vybrať kategórie, v ktorých chcú o ceny v súťaži bojovať. A zákazníci môžu už od začiatku decembra hlasovať. Aké sú novinky v tomto ročníku a ako podporiť hlasovanie sa dozviete v našom článku.

Cieľom súťaže je oceniť najkvalitnejšie a najpopulárnejšie e-shopy na českom i slovenskom trhu. Týmto ocenením e-shop ukazuje svoje kvality a dôveru, ktorú doňho zákazníci vkladajú.

V súťaži ShopRoku vyhlasujeme tradične 3 ceny – Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. V tomto ročníku zostávajú všetky súťažné kategórie rovnaké, ako tomu bolo v minulom roku. Všetci finalisti a víťazi sú potom oprávnení používať ikonku Finalista / Víťaz ShopRoku 2019 v cene a kategórii, v ktorej uspeli.

Ikonka ShopRoku pri vašom e-shope vám môže priniesť až o 15% viac kliknutí z Heureky. Ak tomu neveríte, pozrite sa na našu infografiku.

Cena kvality

Do Ceny kvality radíme automaticky všetky e-shopy, ktoré majú získaný certifikát Overené zákazníkmi. Vyhlasujeme víťaza a finalistov  44 podkategórií, z ktorých vyhlásime víťaza a finalistov v 13 hlavných kategóriách a na záver vyhlásime 1 absolútneho víťaza, teda najkvalitnejší e-shop roku 2019. E-shopy si od 2. 12. 2019 do 31. 1. 2020 môžu zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Odporúčame si túto kategóriu zvoliť čo najskôr, stačí sa od 2. 12. prihlásiť do svojej administrácie obchodu na Heureke a v záložke Cena kvality kategóriu vybrať. Pokiaľ si e-shop kategóriu nezvolí, bude mu pridelená.

Víťaza a finalistov vyhlasujeme na základe hodnotenia v Overené zákazníkmi za celý rok 2019. Novo sme kvôli zjednodušeniu a väčšej transparentnosti z kritérií odstránili nepovinné otázky z dotazníka Overené zákazníkmi a tak hľadíme najviac na % odporúčaní, počet hodnotení a počet produktov v XML súbore. Dôležitou zmenou je tiež stanovenie hornej hranice pre maximálny počet hodnotení. To znamená, že Cenu kvality môžu získať aj menšie obchody, pretože po dosiahnutí určitého počtu hodnotení sa už ďalšie nezapočítavajú a berie sa hodnota stanovenej maximálnej hranice.

Cena popularity

V Cene popularity rozhodujú o víťazoch v 13 kategóriách internetoví užívatelia svojimi hlasmi. Hlasovanie prebieha na webe Shoproku.sk od 2. 12. 2019 do 28. 2. 2020 a používatelia môžu dať hlas až 3 najobľúbenejším e-shopom. E-shopy si od 2. 12. 2019 do konca hlasovania môžu zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Odporúčame si túto kategóriu zvoliť čo najskôr, stačí sa prihlásiť do svojej administrácie obchodu na Heureke a v záložke Cena popularity kategóriu vybrať. Zároveň budú môcť e-shopy od 2. 12. 2019 podporiť hlasovanie pripravenými bannermi, ktoré budú k dispozícii na webe ShopRoku.

Využite aj predvianočnú sezónu, kedy máte veľa objednávok, zákazníci vás môžu za včasné doručenie vianočných darčekov odmeniť hlasom v ShopRoku.

Cena Heureky

Do Ceny Heureky je potreba e-shop registrovať. To môže urobiť ktokoľvek – majiteľ, spokojný zákazník, a pod. Registrácia prebieha na webe ShopRoku a je pri nej potrebné uviesť prečo by mal e-shop Cenu Heureky získať. O cenu sa môžu uchádzať e-shopy, ktoré sú niečím výnimočné, stojí za nimi zaujímavý príbeh, prispievajú k sociálnej integrácii, alebo sú akokoľvek unikátne. Vyhlasujeme jedného víťaza a dvoch finalistov.

O spustení registrácií vás budeme včas informovať.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s