Ponúknite zákazníkom ešte viac produktov z vašej ponuky

Keďže chceme, aby vaše predaje neustále stúpali a vy ste z našej spolupráce získali čo najviac, pripravili sme pre vás užitočnú novinku.

Ak využívate službu Heureka Košík, odteraz si môžete na novom detaile produktu nastaviť funkciu ACCESSORY. Vďaka nej sa zákazníkovi zobrazí až 10 produktov z vašej ponuky, ktoré súvisia s produktom vloženým do košíka. 

Ako to funguje?

Ak si zákazník vloží do košíka napríklad stan, zobrazí sa mu ponuka praktického vybavenia na stanovanie, napr. karimatky, spacáky, ešusy apod. Aké produkty sa budú v ponuke zobrazovať, je len na vás. Či už pôjde o ochranné  sklíčko na mobil alebo o športové legíny k novému bežeckému pásu, táto funkcia bude určite nápomocná.

Prečo by ste mali mať ACCESSORY? 

Sú 2 typy zákazníkov: tí, ktorí hľadajú konkrétny produkt, vložia ho do košíka a nákup sa tak pre nich končí. Potom sú takí zákazníci, ktorí si kúpia to, čo ich v tom momente zaujalo. S novou funkciou ACCESSORY môžete zacieliť na obe skupiny. Aj zákazník, ktorý si chce kúpiť iba konkrétny produkt môže pri nákupe zistiť, že by sa mu hodilo ešte niečo iné. K novému PlayStation si môže kúpiť napríklad hru, ktorá sa mu zobrazila v ponuke produktov.

Ako nastaviť ACCESSORY?

  1. Otvorte svoj XML súbor s produktmi .
  2. Ku konkrétnemu produktu pridajte element <ACCESSORY>.
  3. Zadajte doň ITEM_ID položiek, ktoré by sa mali v okne doplnkov zobraziť.

Alebo sa pozrite do nápovedy, kde je všetko detailne vysvetlené.

Pridaj komentár