Ako funguje platený režim na Heureke a jeho výhody

Ste začínajúci e-shop, ktorý sa chce presadiť na Heureke? Zvážte, či vám stačí mať obchod v neplatenom FREE režime, alebo je pre vás výhodnejší  platený PPC režim. Pripravili sme pre vás užitočné video, ktoré vám objasní všetky rozdiely medzi týmito režimami a prezradí vám ich najväčšie výhody.

Ďalší video poradca zo série Ako využiť Heureku na maximum je na svete, tak neváhajte a pozrite si ho:

Základným rozdielom týchto režimov je zobrazovanie a párovanie vašich produktov do katalógu Heureky:

Ak svoj e-shop zapojíte do PPC režimu, zákazníci uvidia vaše produkty na produktových kartách, z ktorých sa do vášho obchodu dostane až 95 % zákazníkov.

Naopak v prípade FREE režimu sa produkty zobrazujú iba vo fulltextovom vyhľadávaní, kde je návštevnosť 5 – 10 %.

Ďalšie výhody plateného PPC režimu:

  • Oslovíte stovky až tisíce ľudí denne.
  • Získate až 3x viac prekliknutí.
  • Vaše produkty sa zobrazia v katalógu Heureky aj vo výsledkoch vyhľadávania.
  • Zákazníci na produktovej karte ihneď uvidia cenu produktu, dostupnosť a cenu dopravy.
  • Ak máte certifikát Overené zákazníkmi, môžete pomocou biddingu posunúť svoj e-shop na prvé priečky medzi odporúčanými obchodmi.
  • Môžete využiť službu Heureka Košík a automaticky sa dostanete do programu Garancia nákupu.
  • Získate prístup k štatistikám, kde uvidíte, koľko zákazníkov sme k vám priviedli.

Zapojte sa do PPC režimu a zvýšte návštevnosť z Heureky až o trojnásobok.

Prepnutie do PPC režimu je veľmi jednoduché, stačí si dobiť kredit v administrácii vášho obchodu na Heureke. Prípadne nám napíšte na podpora@heureka.cz a radi vám s tým pomôžeme.


Dajte odber Heureka Business kanálu na YouTube a sledujte aj naše ďalšie videá, nech vyťažíte z Heureky všetko, čo sa dá.

Pridaj komentár