Prémiové popisy pre značky

Iste viete, že umožňujeme značkám a ich zástupcom editáciu produktov, ktoré sú zaradené v katalógu Heureky, poprípade popisy sťahujeme z feedov od obchodov. Vedeli ste ale, že si môžete na Heureke zriadiť aj prémiovú službu vytvorenia shorttailového popisu?

Shorttailové popisy sú nadštandardnou a súčasne platenou službou, ktorá sa líši od tých bežných hlavne vizuálnou stránkou. Jednoducho by sme ich mohli nazvať krajšími a mnohokrát oveľa prehľadnejšími pre používateľa, ktorý pre seba vyberá ten správny produkt, a tak chce čo najviac informácií.

Popisy tvoríme tak, aby čo najviac zodpovedali vopred dohodnutým požiadavkám značky. V rámci popisov je možné vkladať obrázky priamo do popisu a jednotlivé bloky od seba vizuálne oddeliť, text je potom prehľadnejší. Záleží na značke, či nám dodá texty a obrázky sama, alebo si máme všetko stiahnuť a vytvoriť podľa seba, či to skombinujeme. Shorttailovým popisom produktovú kartu „uzamkneme“ pred úpravami, takže sa nestane, aby sa do neho stiahol obrázok z feedu či nejaký iný popis, ktorý k danému produktu nepatrí.

Ako shorttailový popis vyzerá?

Samotný rozšírený popis sa delí na krátky popis, stredný popis (perex) a jednotlivé bloky.

Krátky popis (je vidieť hore vedľa obrázku produktu) funguje ako pútač, ide teda o krátky text, ktorý by mal užívateľa na prvý pohľad zaujať a nalákať na daný produkt. Zahŕňa to najdôležitejšie a užívateľ ho vidí už pri vyhľadávaní, bez toho aby si samotnú produktovú kartu rozklikol.

Stredný popis (ten, ktorý má nadpis „Popis produktu“ a nie je u neho obrázok) je zjednodušený text, ktorý obsahuje informácie z jednotlivých blokov. Používateľovi načrtne hlavné funkcie produktu, ale nezaoberá sa s nimi do detailu – k tomu slúžia bloky.

Jednotlivé bloky majú svoje nadpisy a obrázky a nie sú limitované počtom znakov. V blokoch je možné popísať jednotlivé funkcie, vypísať zloženie, oznámiť informácie o spoločnosti, vložiť rôzne upozornenia atď. Text v blokoch môžeme deliť do odstavcov, zvýrazňovať ho, vkladať odrážky aj číslovanie. Zároveň je možné vkladať aj hypertextové odkazy, ktoré využívame v rámci rôznych časovo obmedzených akcií, ako sú napr. cashbacky.

Termíny a ceny sa určujú vždy individuálne. Ak sú práve na produkt spustené kampane v podobe rôznych reklám/newsletterov, snažíme sa robiť maximum, aby boli rozšírené popisy viditeľné v rovnakom čase.

Páčia sa vám rozšírené popisy a chceli by ste ich tiež použiť u vašich produktov? Kontaktujte naše Sales oddelenie (obchod@heureka.cz), ktoré vám povie viac informácií a dohodne s vami všetky podrobnosti.

Pridaj komentár